15 november tot 22 november

24 november 2021 - Alicante, Spanje

Hola,
Maandag (15 nov) ben ik in de haven gaan zitten op een bankje, in de zon. Het was weer mijn vrije dag dus had tijd om naar buiten te gaan. Een oud koppel kwam naast mij zitten en het maakte helemaal mijn dag. Ik ben ook weer naar het kasteel gelopen. Eenmaal weer thuis wilde ik gaan leren maar met mama bellen was toch wat gezelliger.
Dinsdag (16 nov) begon ik in een hectische ochtend. Ik kwam om 9 uur binnen en liep langs een klas waar ik veel herrie uit hoorde. Het was 1C, mr. Currie was er niet dus de kinderen waren al een kwartier alleen. Ik ben in de klas gaan staan en heb aan de kinderen gevraagd of ze hun naam wilde schrijven om te oefenen op hun white board. Gelukkig kwam al snel iemand aan om de presentie te doen van de kinderen en daarna iemand om de les te starten.
Woensdag (17 nov) ochtend begon ik rustig aan mijn dag. Ik mocht wat admin doen en had daarna alweer pauze. Na school moest ik weer naar wat presentaties luisteren van medestudenten in het buitenland en heb ik mijn opdracht nu helemaal ingeleverd.
Donderdag (18 nov) waren papa en mama om 18:45 geland in Alicante. Ik ben ze gaan ophalen op het vliegveld. Ze zaten in de airbnb boven mijn appartement dus we hebben daar samen gegeten met Jacky en Flynn.
Vrijdag (19 nov) ben ik niet naar stage gegaan omdat papa en mama er waren. Het was een lekker chill dagje. We hebben samen ontbeten, beetje rondgelopen, wat geshopt en weer op het terras gezeten. ‘S avonds zijn we met Jacky, Flynn en Katie gaan uiteten wat echt heel gezellig was. Na het uiteten zijn we nog ergens cocktails gaan drinken waar ik goed verrast werd. Ik had door dat er iets gaande was dus vroeg ik wat er aan de hand was waarop mama zei: “draai je maar om”. Kwam mijn lieve broer ineens binnen lopen!!!! Ik zal het filmpje toevoegen zodat jullie mijn reactie kunnen zien haha. Na de cocktails & de verrassing ben ik nog uitgegaan met Juul, Katie, Flynn en Jacky.
Zaterdag (20 nov) kwamen mijn oom & tante in de ochtend aan. Ook deze dag voelde weer aan als een vakantie dag. Beetje shoppen, op het terras zitten en lekker uiteten. Na het uiteten ben ik weer met Juul, Jacky en Flynn uitgegaan.
Zondag (21 nov) hebben we nog met Juul ontbeten en in de middag was het alweer tijd voor hem om naar huis te vliegen. We hebben nog een stukje over de boulevard gelopen en zijn samen gaan lunchen. ‘S avonds hebben we boodschappen gedaan voor het avondeten en zijn Jacky en Flynn weer bij ons boven komen eten.
Maandag (22 nov) zijn mijn oom en tante al vroeg vertrokken naar het vliegveld. Ik heb met papa en mama ontbeten en nog wat dingetjes gehaald als een kaart en slaappilletjes omdat ik hier heel slecht slaap. We hebben nog samen geluncht en tegen het eind van de middag stapten ze de bus weer in om naar het vliegveld te gaan. Ik ben extra niet meegegaan naar het vliegveld om het afscheid wat makkelijker voor mijzelf te maken. Het was weer een super fijn weekend met iedereen en hoef nu nog maar 4 weekjes en dan ben ik al thuis!!

Veel liefs,
Marte

1. Tanja:
    24 november 2021
    Weer leuk om te lezen meid. Tot over 4 weken.
  2. Chantal:
    24 november 2021
    Wat een leuk weekend weer Marte! En nog even dan ben je weer in Roermond. Geniet er nog maar van!